My complaint:
ik heb sept 2010 een contract afgesloten inclusief huur ontvanger en schotel en 2 maanden later mijn abbon; verhoogd naar intertement parket ,en kreeg bericht dat ik bepaalde zenders niet meer kon ontvangen omdat die werden verplaatst , en ik andere kop moest hebben en een hd ontvanger nou om verhaal kort te maken tot op heden nog geen hd ontvanger waar ik wel een formulier voor in heb gevuld op de site en zenders die ik niet kan zien dus heb de boel opgezegd om de reden het niet leveren van het produkt en nu maar hopen dat ze ermee eens zijn anders moet ik weer een rechtsbijstand inschakelen ik heb het helemaal gehad met hun ze hebben macht en dat worden steeds meer bedrijven en de klant is de dupe en kan betalen dus dikke onvoldoende krijgt canaldigtaal van mij en heb nu anders wat en bevalt me goed
Gewenste oplossing
opzegging van canaldigitaal dikke shitzooi

