Complaint: wie kan mij helpen?

user-34568 on 04 January 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

25-10-2010 heb ik een blackberry curve aangeschaft bij belcompany in het filiaal in naaldwijk.
Ik kocht een prepaid pakket van vodafone die mij toen 200 euro heeft gekost.
Binnen een week kreeg ik er een probleem mee.. ik moest een wachtwoord invoeren die niemand wist.
Uiteindelijk zei de verkoper van belcompany dat hij opgestuurd moest worden naar de fabriek.

Na verloop van tijd werd ik gebeld door een van de werknemers van belcompany dat ikmijn blackberry weer kon komen ophalen en dat alle problemen verholpen waren.

Het eerste probleem met dat wachtwoord was inderdaad weg maar nu zit er wonderbaarlijk een simlock op van KPN.
Hoe dan? Ik heb een vodafone prepaid pakket gekocht.

Na wat bellen door de verkoper van belcompany naaldwijk met vodafone werd mij duidelijk dat als ik mijn blackberry bij een vodafone-store had aangeschaft, een nieuwe kreeg.

Belcompany wilt hier niet aan meewerken en stuurt hem nog een keer op.

Blackberry 25-10-2010 aangeschaft.. vandaag is 04-01-2011

in die tijd mijn blackberry t.w.v. 200 euro nog niet normaal kunnen gebruiken.

Gewenste oplossing

één of andere tegemoetkoming van belcompany.

Er was een aanbieding die mij aandacht trok om dit product aan te schaffen: gratis internet tot eind 2010.

Heb geen gebruik kunnen maken van dat voordeel ook al is die actie verlengd.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De winkel is samen met de klant tot een passende oplossing gekomen.

All complaints of