My complaint:
Adreswijziging word meteen aangepast, maar de extra smartkaart niet geleverd. Stuur je een mail naar klantenservice weten ze van niks. Heb een bevestigingsmail van ze van 8-11-2010. Die kan ik uiteraard niet meesturen.
Als je gaat bellen word de telefoon niet eens netjes aangenomen. Je hoort ze op de achtergrond metelkaar praten en als je pech hebt zoals ik nu word de verbinding verbroken en sta je nog langer in de wacht.
Gewenste oplossing
Het enige wat ik wil is mijn smartcard en misschien handig om het personeel aan de telefoon beter op te voeden.

