My complaint:
sinds er een nieuwe bezorging ie in eelde of de krant niet gekregen of veel te laat bezord,ik ben hier meer dan zat van,ik moet een duur abonnement betalen en verlang ik dat s,morgens mijn krant in de bus ligt het is de krant van wakker nederland en moet u hem ook laten bezorgen.
Gewenste oplossing
dat u er voor zorgt dat ik s,morgens mijn krant bezorgd krijg een andere oplossing is er niet want anders moet ik mijn abonnement opzeggen

