Complaint: m van der pers zonnehorst 6 eelde

user-35131 on 08 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds er een nieuwe bezorging ie in eelde of de krant niet gekregen of veel te laat bezord,ik ben hier meer dan zat van,ik moet een duur abonnement betalen en verlang ik dat s,morgens mijn krant in de bus ligt het is de krant van wakker nederland en moet u hem ook laten bezorgen.

Gewenste oplossing

dat u er voor zorgt dat ik s,morgens mijn krant bezorgd krijg een andere oplossing is er niet want anders moet ik mijn abonnement opzeggen

All complaints of