My complaint:
We hadden een afspraak met canal digital op 23 dec. 2010.
Er zou iemand komen om de HD zenders zichtbaar te maken. Zonder overleg niemand geweest. Op 06 januari voor de tweede maal contact (met veel moeite) na langdurig overleg zouden we
hd ontvanger op bruikleenvanger ontvangen zonder verlening van het contract. deze afspraak zou via mail worden bevestigd. Inmiddels niets gehoord. Blijkbaar zitten de medewerkers daar voor Piet Snot en spelen een ergelijk spelletje met ons.
Gewenste oplossing
De HD ontvanger alsnog ontvangen en z.s.m. Inmiddels kunnen we al enige tijd een aantal zenders niet meer ontvangen waar we wel voor betalen.

