My complaint:
Ik heb een weekend abonnement,en iedere week is het mis of hij wordt niet op vrijdag bezorgt of niet op zaterdag,
Met u mededeling hij wordt voor 3 uur na bezorgt,daar moet de bezorger om lachen want dat doet hij niet,waarschijnlijk krijg ik maandag de krant van zaterdag dat is ook een vast ritueel.
Ik heb begrip als dat eens een keer gebeurd maar alle weken dat is een brug te ver.Voor ons is dit weekend abonnement een bron van ergernis.
Gewenste oplossing
Een heel simpele oplossing de krant vrijdag en zaterdag bezorgen,als dat niet mogelijk is verwacht ik dat we er maar mee stoppen,en dat ik mijn geld terug krijg.

