My complaint:
Ik heb bij Kinderkleding-tekoop.nl 2 jassen besteld en 1 weer retour gestuurd. Hiervan ook een bewijs en email van gekregen. Ik kreeg echter wel de volledige nota (dus van beide jassen!) van Afterpay! Ik heb de jas die ik gehouden heb net betaald en de retourzending uiteraard niet. Ik heb vervolgens diverse mails aan Afterpay gestuurd met daarin het retourbewijs, ik bleef echter aanmaningen krijgen met dreigementen dat er allerlei kosten bij zouden komen ed.
Ik heb tenslotte maar de nota betaald van de jas die ik dus niet in mijn bezit had! Toen kreeg ik van de firma Lindorff (het incassoburo van Afterpay) een brief dat ik van hun een vordering kreeg?! Heb toen telefonsich kontakt gehad met Lindorff, die hebben vervolgens Kinderkleding-tekoop gebeld en daar verhaal gehaald. Kinderkleding-tekoop.nl heeft toen mij gebeld en vonden het ook een raar verhaal van Afterpay. Ze hebben toen Afterpay gebeld en ik zou eindelijk het geld van Afterpay terug krijgen?!
Van Lindorff bv. kreeg ik wel een brief dat de vordering was komen te vervallen en Afterpay het zou oplossen.
Vorige week 2 maal een email gestuurd aan Afterpay waar mijn geld blijft…. tot op heden geen enkele reactie!
Ik denk erover om nu mijn rechtsbijstand verzekering maar in te schakelen, het is een zeer slechte organisatie dat Afterpay!
Gewenste oplossing
Mijn geld terug (met rente) en een excuus zou ook wel op zijn plaats zijn!