Complaint: Kinderkleding retour gestuurd, wel moeten betalen?!

user-0 on 10 January 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij Kinderkleding-tekoop.nl 2 jassen besteld en 1 weer retour gestuurd. Hiervan ook een bewijs en email van gekregen. Ik kreeg echter wel de volledige nota (dus van beide jassen!) van Afterpay! Ik heb de jas die ik gehouden heb net betaald en de retourzending uiteraard niet. Ik heb vervolgens diverse mails aan Afterpay gestuurd met daarin het retourbewijs, ik bleef echter aanmaningen krijgen met dreigementen dat er allerlei kosten bij zouden komen ed.
Ik heb tenslotte maar de nota betaald van de jas die ik dus niet in mijn bezit had! Toen kreeg ik van de firma Lindorff (het incassoburo van Afterpay) een brief dat ik van hun een vordering kreeg?! Heb toen telefonsich kontakt gehad met Lindorff, die hebben vervolgens Kinderkleding-tekoop gebeld en daar verhaal gehaald. Kinderkleding-tekoop.nl heeft toen mij gebeld en vonden het ook een raar verhaal van Afterpay. Ze hebben toen Afterpay gebeld en ik zou eindelijk het geld van Afterpay terug krijgen?!
Van Lindorff bv. kreeg ik wel een brief dat de vordering was komen te vervallen en Afterpay het zou oplossen.
Vorige week 2 maal een email gestuurd aan Afterpay waar mijn geld blijft…. tot op heden geen enkele reactie!
Ik denk erover om nu mijn rechtsbijstand verzekering maar in te schakelen, het is een zeer slechte organisatie dat Afterpay!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug (met rente) en een excuus zou ook wel op zijn plaats zijn!

Message from Afterpay

13 years ago - Geachte mevrouw,heer, Wij lazen op http://www.klachtenoplossing.nl dat u ontevreden bent over de wijze waarop het recente achteraf betaalproces, uitgevoerd door AfterPay in opdracht van één van haar opdrachtgevers, heeft plaatsgevonden van uw online bestelling. AfterPay betreurt dat u niet tevreden bent over de wijze van handelen. Graag willen wij dit met u bespreken om te kijken waar een oplossing mogelijk is. Vriendelijk willen wij u verzoeken contact met ons op te nemen. Zou u ons een e-mail willen sturen(specialdesk@afterpay.nl) waar en wanneer wij contact met u kunnen opnemen om uw klacht in behandeling te nemen. Graag horen wij van u, Met vriendelijke groet, AfterPay B.V. Mevrouw Van Nieuwenhoven Medewerker Special Desk

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of