Complaint: Misleidende informatie

user-35626 on 12 January 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op basis van misleidende informatie heb ik meubels gekocht.
Toen de afspraak niet klopte heb ik de koop geannuleerd en annuleringskosten moeten betalen.
Het had te maken met meubels die nu gekocht worden en kosteloos voor onbeopaalde tijd zouden worden opgeslagen. Dat kan niet en klopt niet. De verkoper werkt niet meer bij Woonsquare i.i.g. niet meer bij het filiaal in Nieuwegein.
Mijn broer ging zogenaamd ook meubels kopen en wat een onzin hij te horen kreeg. Advies niet op informatie afgaan die verkopers geven alleen maar om te verkopen.
Uiteraard woonsquare aangeschreven maar wat voor onzinbrieven krijg je dan terug, alleen maar over een order die WEL door moet gaan, levering uiterlijk in week 6 van dit jaar, voor de duidelijkheid! We gaan na bij een advokaat of de verkoopovereenkomsten vernietigbaar zijn. Zi ja, dan vol ertegen aan. Misschien nog eerst via de klachtencommissie.
Jammer temeer dat wij de achtergrond van dit bedrijf/eigenaren kennen.

Gewenste oplossing

Teruggave (van het grootste gedeelte) van de annuleringskosten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is inmiddels door WS Almere opgelost

All complaints of