My complaint:
De krant is in de laatste maand al 4 keer niet bezorgt.
Ook niet nabezorgt na telefonische melding b.v vandaag. Om 08.20 uur telefonisch dooegegeven. Ook afgelopen maandag niet bezorgt. Kon helaas niet melden Omdat ik maandag al om zes uur weg was. Kom thuis om 17.oo uur: geen krant.
Dit loopt de spuigaten uit.Was is er in Apeldoorn aan de hand met de bezorging?
G.C.van Winkoop Loolaan 61a Apeldoorn. Al 40 jaar abonnee!!
Gewenste oplossing
Op tijd en elke dag bezorgen

