Complaint: geen krant wel geld afgehouden

user-35773 on 13 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze mail heb ik 14 december verstuurd.
Nog steeds geen reactie, wel al 2 aanmaningen
De enigste reactie:dit bericht is doorgestuurd naar afdeling”ernstige klachten ”

beste telegraaf ,
Ik heb gisteren telefonisch een klacht ingediend bij de telegraaf , maar
werd van de een naar de andere doorverbonden en na een paar minuten heb ik
de hoop opgegeven.
Om te beginnen wou ik meedelen dat ik GEEN abonnement van de telegraaf heb
,maar in december 2009 heb ik een telefonische aanbieding gehad voor 6
zaterdagkranten, maar deze heb ik nooit gehad dus ging het voor mij over
want het is graag of niet.
Nu zag ik op mijn afschrift van mijn bank dat er 26-11-2010 € 70.95 is
afgeschreven maar na teruggekeken bij de rest van het jaar is er
27-08-2010 €67.50 28-05-2010 €48.00 29-03-2010 €48.00
afgeschreven.
Dit is natuurlijk heel slordig van mijn kant maar omdat alles tegenwoordig
digitaal gaat is dit mij nu pas opgevallen .
Mijn vrouw heeft vrijdag 10-12-2010 telefonisch contact met jullie gehad
maar werd afgescheept met “het zal wel maar ik geloof het niet “ terwijl
het voor jullie heel gemakkelijk te achterhalen is door contact op te
nemen met de
bezorger hier in de buurt of ik wel of niet een heel jaar de telegraaf heb
ontvangen.
Ik heb ook aangegeven dat ik NOOIT een machtiging heb afgegeven aan jullie
om dit van mijn rekening af te schrijven, niet schriftelijk en niet
mondeling !
Het mooiste van alles is dat ik vrijdag middag (10-12) ineens een
telegraaf in mijn brievenbus vond en sindsdien elke dag , toch gek dat
dit ineens kan????????
Bij mijn bank heb ik alle afschrijvingen van de telegraaf direct te
annuleren en de laatste afschrijving van 26-12-2010 €70.95 terug te
storten en dit is ook gebeurd.
Nu wil ik dat de telegraaf de rest van de afgeschreven bedragen terugstort
op mijn rekening omdat ik NOOIT een machtiging heb afgegeven en NOOIT een
krant van jullie gehad heb, en dit is door jullie heel gemakkelijk te
achterhalen
door contact op te nemen met de bezorger.
Ik verwacht dat jullie dit netjes op zullen lossen en wacht op jullie

Gewenste oplossing

terug storting van mijn geld.

All complaints of