Complaint: klacht al eens gemeld maar is nu erger geworden en andere klacht erbij met twee zits bank

user-35925 on 14 January 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het bankstel dat wij anderhalf jaar geleden in heerlen gekocht hebben en ons slecht is geadviseerd vanwege het gewichts verschil tussen mijn man en mij.het gaat om de drie zitsbank die zo is doorgezakt dat je op het hout zit en nu de twee zits bank die een stuk op de leuning er gewoon uit heeft.bovenop. merkte het met afvegen van de bank

Gewenste oplossing

dat dit wordt nagekeken en dat wij niet degene zijn die fout zijn maar er slecht is geadviseerd door de desbetrefende verkoopster in heerlen. De vulling die er nu in zit zou voor ons niet goed zijn geweest en had een andere in gemoeten omdat we van gewicht nogal een kilotje of 40 schele.mijn man zit altijd op dezelfde plek en dat is nu zo doorgezakt dat je op het hout zit.er is al eens iemand komen kijken van uw firma en die zei dat het de verkeerde vulling was voor ons. hadden ze moeten zeggen is niet gebeurt.maar wij zijn hier nu wel de dupe van.Hopende dat u tot een oploosing kunt komen en dit in orde kunt en wil maken. heb een half jaar op het bankstel moeten wachten. wel erg lang he

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht af moeten wijzen Inherent product

All complaints of