Complaint: geen bezorging

user-35963 on 14 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Telegraaf tot en met nu, al 2x bezorgd

Gewenste oplossing

bonnen om in de winkel af te halen of verrekening met betaling tot einde ab.171817559

All complaints of