My complaint:
Sinds het nieuwe jaar ontvangen wij de telegraaf waarop wij meer dan 20 jaar geabonneerd zijn geregeld (vrijwel om de andere dag) niet. Als wij dit telefonisch voor 9 uur doorgeven meld het automatische antwoord dat er een nabezorging voor 10 uur zal plaatsvinden hetgeen nooit gebeurt. Als je dan na 10 uur belt meldt het antwoordappaat dat het “nu te laat is om na te bezorgen dan had u dat voor 11 uur moeten melden” Hebben we gedaan maar dat leidde tot niets. KORTOM WIJ ZIJN WOEDEND OVER DEZE SCHANDALIGE NON_SERVICE.
Gewenste oplossing
Eem stipte bezorging van de telegraafg als ochtendblad voor 8 uur zoals in 2010 wel mogelijk bleek

