Complaint: Kaartjes Hans Teeuwen 11 april Scheveningen

user-36417 on 17 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Half december kaartjes besteld via de site. Nog steeds niks ontvangen en bedrijf is totaal NIET BEREIKBAAR!!! Zowel telefoontjes naar Seetickets als mailtjes via hun site worden niet beantwoord. Seetickets is het volgende T-Mobile. RAMP!!! Ik hoop dat theaters en artiesten zich voortaan achter de oren krabben en niet meer met dit bedrijf in zee zullen gaan!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn kaarten en/of een degelijk antwoord/mailtje/telefoontje!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het spijt ons ten zeerste indien u geen reactie hebt gekregen op uw e-mails. Bij Hans Teeuwen werden de kaarten niet direct na reservering verstuurd, maar pas later. We vinden het erg vervelend als dat niet duidelijk is geweest. Onze excuses hiervoor. De kaarten zijn op 2 maart naar u verzonden, en we hopen dat u een fijne avond hebt beleefd.

All complaints of