My complaint:
Ik heb een boog gekocht in de V.S. waarna bleek dat de boog gebruikt was en dus bij paypal een geschil opgestart. Netjes alle formulieren ingevuld, maar ik moest een fax sturen dat de boog was geretourneerd. Dit terwijl ik een tracking nummer had aangegeven. Het faxnummer wat ik belde was 10ct/min en kreeg een automatisch voice melding, geen fax dus. Ik naar mijn bank, die heeft het 8 keer geprobeerd, paypal gebeld, ander faxnummer gekregen doch elke keer weer die voice melding. Ik heb € 544,– uitgegeven aan deze boog, en zou de verzendkosten € 35,– ook krijgen…. niets dus. Vandaag een melding gekregen dat als ik niet zou faxen mijn claim zou komen te vervallen, ik heb verteld dat er een track and trace nummer is. Maar ik moest weer faxen naar het bekende nummer. Alleen naar dit nr. bellen kost al een vermogen zo, en is paypal in mijn optiek een ordinaire oplichter.
Gewenste oplossing
De door mij toegezegde mededeling dat ze zowel de boog € 544,– en de verzendkosten € 35 terugkrijg zou ik al tevreden mee zijn, maar het zou ze sieren dat ze de kosten van toezending naar de V.S. van € 35,– ook zouden vergoeden. De verkoper is dus een oplichter, en na de boog bij een boogschietvereniging te hebben laten nakijken hebben die de conclusie getrokken dat hij gebruikt was.