Complaint: complete inboedel

user-36941 on 21 January 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vorige jaar hebben we meubels gekocht, bij de 1ste levering was niets goed, bank verkeerd geleverd, beschadigingen aan de 3 kasten, eettafel poot verkeerd, alles moest vervangen worden, na ruim 2 maanden nieuwe levering, weer was het niet in orde en ondertussen was het tv-kastje kapot, 1 kast was weer beschadigd en hadden ze het verkeerde tv-kastje bij. Weer wachten 3de keer wel goede tv-kastje, kastdeur was de verkeerde en de bank was ook niet goed. 4de keer probleem bank opgelost, maar de kastdeur was weer verkeerd en nu zijn we nog steeds aan het wachten. Als je belt krijg je geen vriendelijke service. Nooit meer kopen wij daar iets!!!!

Gewenste oplossing

geen oplossingen zijn naar wens!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant geeft aan opgelost

All complaints of