My complaint:
Op 7 januari stopte plotseling het beeld van de gecodeerde zenders. Na de tips en adviezen op de website te hebben gevolgd, geen verbetering. Telefonisch contact was een dagtaak. Geen oplossing omdat er alleen maar uitentreure de tips worden herhaald die ik natuurlijk echt al wel had geprobeerd.
Na lange, slopende wachttijden één keer gebeurd dat ik tgeruggebeld zou worden. telefoonnummer doorgegeven. Nooit teruggebeld. Ook één maal telefonishc e-mail doorgegeven. Tweemaal een e-mail gestuurd; op de eerste een antwoord met “oud” nieuws; weer dezelfde tips en adviezen… en op de 2e na 8 dagen n’g geen antwoord! Wederom me telefonisch door een uur durend wachtmenu heengesleept en uiteindelijk iemand aan de lijn geregen die in ieder geval heel goed zijn conflicthanteringscursus heeft doorlopen waarin CD duidelijk wél investeert! Een monteur langssturen kon, maar ten eerste waren de kosten dan voor mij en ten tweede kon niet hij maar een andere afdeling dat regelen. Doorverbonden met de betreffende afdeling 30 minuten muziek aangehoord; er gebeurd niets! Ondertussen tijd om mijn kind van school te halen dus weer een hoop ergernis voor niets. Het huilen staat mij nu nader dan het lachen: ik voel me compleet machteloos hierin; wat kan ik nu nog doen!!!!???
Gewenste oplossing
Een monteur van CD langssturen die ervoor zorgt dat ik weer beeld heb.
Ik vind dat CD de kosten hiervan op zich moet nemen gezien de hoge telefoonkosten, het ongemak door hun niet-reageren, en het abonnementsgeld dat wel gewoon doorbetaald wordt/is gedurende de periode dat ik zonder tvbeeld zat.

