Complaint: wachten en onvriendelijke bediening

user-37095 on 21 January 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een stoel gekocht begin augustus 2010
er zou 8 a 12 weken levertijd op zitten
als ik in december niet gebelt had stond die stoel er nu nog niet.
na gebelt te hebben zouden ze hem leveren maar ik zou hem liever zelf komen halen i.v.m. werktijden
nou in januari 2011 heb ik hem opgehaalt en wer zeer onvriendelijk ontvangen in de zaak oss
weinig woorden en heel kort af
die jonge man ging de stoel halen met een karretje
na dat de papieren ingevult waren en nog geen woord gesproken te hebben was het klaar en keek hij mij zowat naar buiten na 2 min zij hij, je mag het wagentje wel even gebruiken hoor…. met andere woorden rot op met je stoel zet hem maar zelf in de auto ik wil me niet vertillen.
zeeeeeeeer onvriendelijk gedrag..
maar goed er kwamen mensen aan gelopen die heb ik het advies gegeven om toch maar ergens anders te gaan kijken want deze verkoper heeft zijn dag niet!!
maar nu komt het ik zit nog geen 2e dag in mijn stoel en da ding is al kapot de gaten vallen er letterlijk erin ben benieuwd hoe ze maandag gaan reageren en hoe de service is
nog even wachten dus

Gewenste oplossing

dat ze de stoel omruilen binnen een week voor een nieuwe exemplaar en door vriendelijke bezorgers zou fijn zijn.zo niet dan komt de stoel door de winkel in oss door de ramen naar binnen .ik koop er noooit iets meer dat geldt voor seats en sofa ook oplichters zijn het
met hun actie’s

All complaints of