Complaint: voorschotten gaan door na overstap

user-37097 on 21 January 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben in augustus 2010 overgestapt van NL energie naar Oxxio. Dus in september betaal ik mijn voorschot aan Oxxio, maar tot mijn grote verbazing betaalde ik ook een voorschot aan NL energie. Na een brief waar ik geen antwoord op kreeg heb ik het bedrag laten stoneren bij de bank. Daar kreeg ik wel een reactie op. Eind oktober 2010 bemn ik verhuisd. En in die tijd was het stil, tot ik begin december werd gebeld door Intrium Jusitia.. stom verbaasd was ik. Je huidige leverancier geeft toch ook aan de vorige leverancier door dat ze je hebben overgenomen??
Dat is mij wel verteld door de sales medewerker die bij mij thuis was. Maar oké, ik kreeg dus brieven van Intrium, en ik heb betaald. Nu heb ik aan Oxxio en Nem brieven gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Dit klopt gewoon niet.
D. Renkema

Gewenste oplossing

* Nem dient onterechte voorschot terug te betalen.
* Nem regelt dat ik de boetes terug krijg. zij hebben immers de incasso bureau onterecht aan gestuurd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of