Complaint: herinnering betaling

user-37277 on 23 January 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb een contract bij OXXIO. Nu beweert ENERGIE DIRECT ineens dat ik mijn stroom via hun geleverd krijg. Ik heb hier nooit enig contract afgesloten, en wens dat ook zeker niet doen.
Nu gaan ze allerlei dreigbrieven sturen en dreigen met incassobureau`s.

Gewenste oplossing

Dat ze eens ophouden met dit soort onzin hier ben ik niet van gedient

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo,

Mijn naam is Laurie en ik houd me bezig met het verlenen van online service. Ik kwam uw bericht tegen op deze website, waarin u aangeeft ongewenst klant te zijn bij energie:direct..

Ik begrijp dat dit ontzettend vervelend is, vanuit energie:direct is het niet de bedoeling om iemand ongewenst klant te maken. Graag help ik u met een oplossing.

Uit onze gegevens blijkt dat u bent aangemeld naar aanleiding van telefonisch contact. De verkoper heeft u informatie gegeven over energie:direct, waarna een overeenkomst is ontstaan. In vervolg hierop hebt u per post en per e-mail een welkomstbevestiging ontvangen. U had vervolgens 7 dagen om de overeenkomst te beëindigen. In deze periode hebben we geen beëindiging ontvangen.

Als u meer wilt weten over uw contract en/of de bandopname, dan stuurt u eenvoudig een e-mail naar onlineservice@energiedirect.nl.

Groeten,
Laurie van energie:direct

All complaints of