My complaint:
OP 20 DEC.2010 telefonisch het abonnement opgezegd. Een maand opzegtermijn. Op 28 december wordt er gebeld naar het vaste telefoonnummer. Een ander persoon in onze woning geeft zich uit voor mij en het callcenter sluit een nieuw contract af.
Op 7 jan. 2010 gebeld naar klantenservice, lang wachten. Hier belde ik voor een bevestiging van de opzegging. Hier hoorde ik ook over wat het callcenter had gedaan. Die medewerker, ging de band afluister en binnen 14 dagen zou ik wat horen.
Op 24 jan. 2010 geen reactie gehad van Canaaldiigitaal. Dus zelf gebeld weer 30 min aan de telefoon. Ik was in het gelijk gesteld en vroeg de bandopname op. Wat alleen mogelijk schriftelijk.
De klantservicemedewerker kan niet luisteren en werkte niet mee.
Gewenste oplossing
In het bezit krijgen van de bandopname en dat de opzegging van het abonnement heden gaat plaatsvinden.
Desired solution:
Er is tot opheden 10 mei 2011 geen antwoord gegeven op mijn klacht.
Jammer dat Canaaldigitaal zo traag is.

