My complaint:
erg veel storing op veel zenders en dat we de kaart moeten activeren een keer in de maand erg vervelend en dan moet je soms een hele dag wachten voor dat je weer beeld hebt via het 09009323 kom je in een keuze menu die 20 cent pm kost hang je 5 min in de wacht,krijg je een computer miep en daar na moet je van als in spreken en dan wordt de verbinding verbroken.
Gewenste oplossing
geen storing meer en dat we de kaart niet regelmatig moeten activeren.

