Complaint: Geen pakje ontvangen

user-37808 on 26 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 10 januari 2011 een bestelling geplaats bij Yves Rocher en Selectvracht zou het bezorgen. 26 Januari heb ik naar Yves Rocher gebeld en ik kreeg te horen dat het pakket bezorgt was, nou nee dus. Ik probeer te bellen naar selectvracht Zwolle maar het nummer bestaat niet meer. Ik kan met geen mogelijkheid bellen met Delectvracht en dit vind ik slordig en ook laf, je zorgt dat je als bedrijft een functionerend telefoonnr. hebt anders ben je onproffecioneel bezig. met vr. gr. C. Jansen van het Laar

Gewenste oplossing

Dat ze het pakket op het juiste adres afleveren

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Meneer/mevrouw een email gestuurd.
Er gaat uitgezocht worden waar pakket geleverd is.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V Team

All complaints of