Complaint: Onjuiste kaarten Guus Meeuwis zonder goede oplossing

user-37989 on 28 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Seetickets.nl heb ik 8 kaarten besteld en betaald voor Guus Meeuwis. Enige tijd na ontvangst van de kaarten kreeg ik een vage e-mail. Hierin werd mij gevraagd de kaarten per post te retourneren, omdat ze foutief zouden zijn. Dit vertrouwde ik niet en ook iedereen met wie ik dit besprak vond dit een malafide klinkende mail. Hierop heb ik contact met Seetickets opgenomen en werd uiterst onvriendelijk te woord gestaan. Elke oplossing die ik aandroeg, van het lokaal opwisselen van kaarten bij een verkooppunt, het eerst opsturen van de juiste kaarten, het omzetten naar e-tickets en uiteindelijk zelfs het annuleren van de kaarten werd afgewezen. Het enige wat ik mocht doen is de kaarten op mijn kosten en risico naar hen terugzenden, ondanks de hoge reeds betaalde administratiekosten en het risico dat de kaarten nooit aankomen bij hen. Hierdoor heb ik nu voor zo’n EUR 500 kaarten waar ik niets mee kan. Seetickets: los dit op!

Gewenste oplossing

Een correcte reactie van Seetickets waarin ze mij de juiste kaartjes toezenden per mail of per post. Ze mogen de kaarten ook persoonlijk bij mij thuis komen omwisselen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Voor klanten die het omruilen van de kaarten niet vertrouwden is gezocht naar een oplossing, zodat iedereen tijdig de juiste plaatsbewijzen in bezit had.

All complaints of