Complaint: niet onvangen van Uw krant

user-38059 on 28 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben vrijdag 28-01-11 geen krant ontvangen

Gewenste oplossing

een maand gratis Uw krant lezen,maar breng deze aub zo snel mogelijk,er is vandaag al eerder gebelt en gezegt dat de krant na 6 uur bezorgt zou worden.
Het is inmidels 19.30 en nog steeds geen krant.

All complaints of