My complaint:
Ik ben inmiddels driekwart jaar in bezit van een Philips satellietontvanger. Dat is een drama! Ondanks nieuwe softwareupdates functioneert het ding allesbehalve naar behoren! Opnames worden niet gemaakt (ik heb op mijn koppen meerdere uitgangen met 2 kabels naar de ontvanger!), veelvuldig melding ‘onjuiste kaart’ vaak resetten door stekker eruit te trekken etc. Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, temeer het apparaat sinds ongeveer een week moeizaam opstart, tot vandaag geheel niet meer opstart!
Daarnaast wil ik mijn abonnement downgraden, upgraden kan makkelijk via de site, mail of telefonisch zonder kosten, downgraden alleen tegen een duur 0900 nummer! Dat is allesbehalve klantvriendelijk!
PS de motivatie van een willekeurige CD medewerker (Elien Olland) op twitter spreekt boekdelen; daar wordt de klant in meerdere berichten afgeschilderd als zeikerd, zeikende mensen etc!!
Gewenste oplossing
Ik wil deze Canal Digitaal gecertificeerde ontvanger omruilen tegen een ander merk die wel betrouwbaar functioneert! En graag zsm

