My complaint:
Het blijkt dat ik al 8 jaar voor de kosten van een schotel betaal die ik nooit heb gehad.
Nu heb ik met ze gebeld en moet ik het abonnement(die ik nooit heb gehad)opzeggen en krijg mijn geld niet terug.
Wat kan ik doen?
Gewenste oplossing
Dat ze mij het geld terug betalen,
want ik heb voor iets betaald wat ik nooit heb gehad.

