Complaint: ONTERECHTE AFSCHRIJVINGEN DOOR HUURWONINGBEMIDDELING.NL

user-38532 on 31 January 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from

13 years ago - Pak deze valse websites aan, door je klacht te melden bij gemeente Amsterdam. Zij zijn nu de enige die kameroplichters echt aanpakt. Je kan je klacht telefonisch doorgeven via afdeling vergunning en handhaving, telefoonnummer 020 552 7170 Of via de website: http://www.wzs.amsterdam.nl/woonruimte_verhuren/zie_ook/bemiddelingsbureaus/bureaus_met/lijst_van_bureaus#Webbureaus Ze doen hier echt iets mee (ze kunnen de vergunning intrekken, dan mogen ze niet meer actief zijn!) Het kost je 5 minuten, maar je helpt er veel anderen mee!

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 31 januari heeft mevrouw haar abonnement bij ons stopgezet. Zij heeft nooit deze klacht bij ons neergelegd. Op 1 februari hebben wij telefonisch contact met haar gezocht om dit op te lossen en haar te wijzen op artikel 7 van onze algemene voorwaarden:
Artikel 7
Inschrijven door Woningzoekende op de Mailinglijst van Huurwoningbemiddeling.nl is geheel gratis. Indien Woningzoekende in aanmerking wenst te komen voor een positie als Lidmaatschap zijn daaraan kosten verbonden. In het geval van een Lidmaatschap is sprake van periodieke – in beginsel maandelijkse – kosten. Tussentijdse beëindiging geeft geen recht op restitutie. Een Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van één maand en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand. Tenzij één van de partijen de overeenkomst tijdig opzegt, wordt Lidmaatschap steeds stilzwijgend verlengd voor de duur van één maand. Opzegging is steeds mogelijk tegen het einde van de geldende contractsperiode. Bij opzegging dient een termijn van één dag in acht te worden genomen.

Helaas geen telefonisch contact met haar kunnen krijgen. Hierop hebben wij haar een mail gestuurd met het verzoek contact met ons op te nemen. Iets dat zij tot op heden nog niet gedaan heeft.

All complaints of