My complaint:
Wij zijn vanavond (31-01-2011) vanaf 19.50 uur aan het proberen geweest om een medewerker aan de telefoon te krijgen, om een oplossing te horen voor het niet kunnen ontvangen van onze regionale tv zenders.
Uiteindelijk kreeg mijn man een medewerker aan de telefoon en die vertelde dat hij het verkeerde keuze nummer had ingetoetst. (1)
En dat ze hem niet konden helpen.
Vervolgens belde ik weer en wederom moest ik bijna 3 kwartier wachten totdat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Hij vertelde mij dat hij mij niet kon helpen en dat hij mij ook niet kon doorverbinden naar de klantenservice vanwege de drukte.
Ik heb hem vriendelijk verzocht mij wel door te verbinden omdat ik nu al bijna 1 uur had gebeld met ze en mijn vraag nog niet beantwoord was.
Toen ik wederom na zijn naam vroeg en ik hem duidelijk maakte dat ik een klacht zou indienen wanneer hij mij niet zou helpen, zei hij,”mijn naam krijgt u niet”, en gooide de haak erop.
Gewenste oplossing
Dat ik terug gebeld wordt door canaal digitaal en normaal en beleefd te woord gestaan wordt!
Want dit is niet voor het eerst dat ze daar zo reageren.
Schandalig gewoon!

