My complaint:
In oktober tel.aangegeven dat ik abonnement set-top box
wilde omzetten in een recreatiepakket(maart-sept)
Heeft men niet gedaan, maar omgezet in basispakket wat ik niet wil.
Krijg steeds dreigbrieven omtrent niet te innen kosten E.9,95 per maand.
Hierover weer gebeld in december en midden jan. een brief geschreven.
Geen enkele reaktie alleen maar dreigbrieven!
Wanneer worden ze eens wakker bij Canal Digital!
Gewenste oplossing
Dat men mijn abonnement wijzigd in een recreatieabonn.

