My complaint:
We hebben sinds 2 maanden digitale televisie bij Canal Digitaal. Sinds het begin zijn er al verschillende storingen. We hebben verscheidene keren gebeld en geschreven. Hier wordt niet op gereageerd.
We zitten elke dag weer zonder tv en als deze er dan al was dan valt deze weg.
Gewenste oplossing
Als er of een verbetering komt en een betere decorder geleverd wordt. Of als het contract verbroken kan worden zodat we kunnen overstappen op een betere leverancier.

