Complaint: Opsturen origineel bewijs inschrijving

user-39052 on 03 February 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb 3 feb. info ontvangen voor de uitkering van mijn eigen geld! en dat is inderdaad minder dan ik had ingelegd, sowieso schandalig. Maar nu komt het moment om het geld te krijgen. Allereerst is het een crime om contact te krijgen met N.S. je komt er niet doorheen, de verbinding wordt verbroken en vooraf moet je een belachelijk uitgebreid keuzemenu doorlopen!! Dan krijg je een achterlijke griet aan de lijn die niet heeft gehoord van empathie of klantvriendelijkheid, waardeloos! Maar voordat je je geld krijg moet je het originele bewijs van inschrijving toesturen!! Kopie wordt niet geaccepteerd, stel dat dit verloren gaat, die kans is heel erg groot bij een dergelijk inefficient bedrijf. En waar sta ik dan??!! Ik moet een bewijs van in leven zijn aanleveren, ook belachelijk! Dus wat ga ik doen? ik ga gewoon naar Arnhem en overhandig de documenten persoonlijk en dan zien ze ook dat ik leef whahaha. Maar goed, hebben meer mensen twijfels omtrent het opsturen van originele documenten??

Gewenste oplossing

Als NS hun werk goed zou doen, geen mensen uitbuiten en dat ze het makkelijk maken om je EIGEN centen te krijgen!

All complaints of