My complaint:
Ik werd onlangs gebeld door CD. Het volgende werd mij verteld:
-er komt steeds minder ondersteuning voor de normale kanalen, dus u moet binnenkort over naar HD
-u krijgt een HD recorder voor 150 euro
-moet u 2 jaar lang lid blijven
-geen extra maandelijkse kosten.
Dit leek mij een goede deal, dus ik ben hier op in gegaan.
Ik heb de decoder netjes ontvangen, maar nu blijkt dat ik de HD kanalen helemaal niet kan bekijken van het basispakket, behalve de 1 publieke zenders. Het blijkt namelijk dat ik hier een HD abonnement voor nodig heb van 5 euro per maand extra. Dit is mij nooit verteld. Ook heb ik nooit enige schriftelijke bevestiging gehad van de deal.
Gewenste oplossing
Gewenste oplossingIk ben tevreden als alsnog de afspraken nagekomen worden zoals in het telefoongesprek aangegeven. Dus:
-komende 2 jaar blijf ik lid
-ik kan de HD kanalen bekijken zonder extra maandelijkse kosten

