Complaint: Concert afgelast – communicatie blijft achterwege

user-39989 on 11 February 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In januari 2011 heb ik kaartjes gekocht voor mijn ouders voor Wibi Soerjadi. De betaling verliep goed en ik kreeg de kaarten thuisgestuurd. Echter twee weken geleden kreeg ik een brief dat het concert was afgelast. Ik kon aangeven of ik mijn geld terug wilde of dat ik op een andere datum naar het concert wilde. Ik moest zelf voorkeursdata invullen, maar er stond nergens uit welke data gekozen kon worden. Ik heb het idee dat dit expres was zodat iedereen die deze brief ontving naar hun 0900 nummer van 45 cent per minuut ging bellen. Ik heb ook gebeld en na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan kon het meisje niet vertellen wat ik moest invullen en dat ik maar moest wachten tot de klantenservice mij belde. Deze belde mij na een week en er werd gezegd dat mijn ouders op 18 maart naar Wibi Soerjadi konden gaan. Aangezien ik dit eerst moest afstemmen met mijn ouders kon ik dit niet direct bevestigen. Ze zouden mij de dag erna terug bellen zodat ik dit met mijn ouders kon bespreken. Ik werd de dag erna terug gebeld en toen bleek plotseling dat 18 maart helemaal geen optie was. Alles was al plotseling uitverkocht. Ik zou weer terug gebeld worden, maar dit is niet gebeurd. Ik heb al talloze e-mail gestuurd maar heb nooit reactie gekregen. Elke keer als ik bel sta ik minstens 5 minuten in de wacht en krijg ik iemand aan de lijn die er nergens iets van af weet. Ik heb nu geen idee hoe ik mijn geld terug krijg.

Gewenste oplossing

Eigenlijk wil ik dat mijn ouders naar Wibi Soerjadi kunnen gaan op 18 maart. Maar aan de andere kant ben ik er zo klaar mee dat ik gewoon mijn geld terug wil. Ik wil niet alleen mijn geld terug van de tickets, maar ook van de administratiekosten van Seetickets.nl.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht was See Tickets nog niet aangesloten bij deze site. Uw klacht wordt om deze reden afgesloten.

All complaints of