Complaint: Dhr

user-40173 on 12 February 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bezorging is waardeloos. Ben totaal niet te vreden over hun werkwijze. Bel ik om een afspraak te maken, je krijgt echter niemand te spreken. Mijn kerst pakket is retour gegaan omdat de bezorger voor de 3e keer is geweest en er was niemand thuis. De laatste afspraak zouden ze op maandag komen maar……………. maadag wordt er geen pakketjes bezorgd. Ik geef selectvracht een nr.1. Kerst is al 2 maanden om, we gaan de 3e maand bijna in?!

Gewenste oplossing

Professioneel zijn in de dingen waar zij me bezig zijn, als ze langer willen bestaan.

Telefoon opnemen en niet de stekker eruithalen per ongeluk.

Mijn KERST pakketje bezorgen op de gemaakte afspraak!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of