Complaint: Wibi Soerjadi

user-40266 on 14 February 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb kaartjes aan mijn ouders cadeau gedaan voor de voorstelling van Wibi Soerjadi op 28 maart 2011. Ik kreeg 2 weken geleden een brief dat de voorstelling geen doorgang kon vinden. Ik kon een andere datum kiezen of mijn geld terug vragen. Er stond nergens in de brief uit welke datum je dan kon kiezen en op de site van See tickets waren 2 andere data’s: 18 en 19 maart niet beschikbaar. Op de site van Wibi zelf was alles nog vrij. Ik heb met See tickets gemaild maar nadat ik geen antwoord kreeg ben ik gaan bellen. Toen werd gezegd dat 18 en 19 maart wel beschikbaar waren dus heb ik het formulier retour gezonden met die data’s. Tot mijn verbazing is er afgelopen week € 15,60 zonder mijn toestemming van mijn rekening af geschreven. Heb daarom maar weer gebeld met See tickets. Het geld was afgeschreven omdat de kaartjes in het La Mar duurder zijn en ze hebben weer reserveringskosten berekend. De kaartje zijn trouwens ook nog niet binnen.

Gewenste oplossing

Ik vind dat in de brief de alternatieve data’s hadden moeten staan, omdat iedereen nu dat dure telefoonnummer moest bellen. En Zij hebben de voorstelling geannuleerd dus ik wil niet nog een keer de reserveringkosten betaling. Ik ben mijn geld voor de annuleringsverzekering ook al kwijt. Het worden zo hele dure kaartjes!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het spijt ons indien de alternatieven niet duidelijk vermeld hebben gestaan in de brief naar aanleiding van de afgelasting. We streven ernaar om iedereen bij een afgelasting goed van dienst te zijn bij het kijken naar alternatieven. In het geval van een omboeking na een afgelasting betaalt u in totaal slechts eenmaal reserveringskosten.

All complaints of