Complaint: Verkeerde novilon

user-40951 on 18 February 2011 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden 2 verschillende novilons besteld voor onze overloop en 1 slaapkamer. Week geleden hebben wij zelf deze rollen gaan halen (transportkosten van 75€ uitgespaard) en vandaag kwamen ze hem leggen. De installateur opent de verpakking en blijkt dat dit 2x dezelfde novilon is!!! Naar winkel gebeld en kregen volgende antwoorden/voorstellen: 50€ krijgen we ervoor terug en indien toch andere novilon er moet komen dan moeten jullie deze wel zelf komen halen nog!!! Helaas ben ik aan het werk en mijn vrouw was alleen thuis en kon me niet bereiken dus koos ze voor de snelste manier en die 50€ korting. Ik ben daar natuurlijk niet met gediend!

Gewenste oplossing

Oplossing was dat Carpet Right zelf de juiste rol vandaag direct bracht!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Carpetright posted

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben, zoals de klant zelf ook al zei, de juiste rol direct gebracht.

Met vriendelijke groet,

Carpetright After Sales

All complaints of