My complaint:
Ik heb een Hd fam pakket gekocht met gratis aansluiting via de Wehkamp maar er zat een verkeerde smartcard in.
Hier kan ik dus niets aan doen.
Ben al vanaf dec aan het bellen de wachttijd soms een half uur a 0,15 cent per minnuut.
Elkekeer van het kasje naar de muur moeten we uitzoeken hoe dit mogelijk is.
Bewijs opgestuurd dat ik het totaal pakket gekocht heb.
Zij hadden ook zelf na een maand geken op de site van Wehkamp dat zij alleen complete pakket verkopen maar nog geen aansluiting.
Wel allemaal loze beloftes en geld afschrijven maar geen tv.
Dit is een waardeloos bedrijf die allemaal langs elkaar heen werken lange wachtijden, daarmee worden de salarissen van de klanten (service) betaald maar service kennen ze niet.
Ik heb het helemaal gehad met dit bedrijf
Gewenste oplossing
De aansluiting waar ik recht op heb en al lang voor betaald heb en de afschijvingen die al betaald zijn en waar ik niets maar dan ook niets voor terug gekregen heb terug betalen en de telefoon kosten zo rond de 40 euro ook terug betaald krijgen.

