Complaint: geen oplossing,niemand helpt

user-41133 on 19 February 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

pakket betaald,bewijs van betaling en geen hd ontvanger.
tientallen keren gebeld , gefaxt geen oplossing !!!

Gewenste oplossing

hd ontvanger in ontvangst nemem waar ik recht op heb!!!!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het is vervelend te vernemen dat u de HD ontvanger nog niet heeft mogen ontvangen. Wij hebben e.e.a. voor u uitgezocht, er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

user-41133

Responded on 28 November 2013 at 15:38

opgelost is de rekening die niet klopte, verder worden we niet geholpen we wilde het alles in 1 pakket maar wel aangelegd door monteur, dit is helaas niet mogelijk pas als het zelf niet lukt, call center stuurt je van het kastje naar de muur we hebben er geen vertrouwen in dat het goed komt

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of