My complaint:
ik heb op 31-11-2010 een nokia E5 in combi met een abonnoment bij belcompany afgesloten. Na een paar weken deed de telefoon het niet meer. Meerdere keren terug geweest naar de winkel. Na 1 maand deed mijn telefoon niks meer en werd mijn Nokia opgestuurd. Ik was het hier niet mee eens. Maar als consument heb je alles te slikken terwijl je ze wijst op de rechten die je hebt als koper. Ik zou de telefoon binnen 4 weken terug krijg. Sterker als de telefoon binnen 4 weken niet terug is claimt belcompany een nieuwe telefoon. Dat zijn afspraken die belcompany met de Nokia heeft. Na 6 weken kreeg ik geen nieuwe telefoon. Kreeg de gerepareerde telefoon terug. Ik wees ze op de claim. Belcompany was nalatig geweeest met het claimen van de telefoon. En ik moest genoegen nemen met de gerepareerde telefoon. Na 1 uur de telefoon in het bezit te hebben. Viel de telefoon wederom uit en kreeg de telefoon niet meer aan. Problemen waren niet opgelost. Ik terug naar de winkel. Zegt men we moeten de telefoon opnieuw opsturen. Als de telefoon nu in de winkel was uitgevallen had ik misschien een nieuwe telefoon gekregen. Wederom de telefoon voor minimaal 4 weken kwijt.Vervolgens nu 2,5 maand een abonnoment met een slecht werkend tot geen werkende telefoon. Nu sinds 7 weken zonder toestel. Wat een slechte service. Na 10 jaar trouwe klant te zijn geweest. Kom ik nooit weer bij Belcompany!!!! Het personeel is zeer onbeschoft bij Belcompany. Ze haalde me het bloed onder de nagels vandaan.
Gewenste oplossing
Belcompany had mijn eerste klacht serieus moeten nemen. En het toestel terug moeten nemen. En mij voorzien van een nieuw toestel. Dat ze nalatig zijn geweest met claimen is niet mijn probleem. Belcompany had een nieuwe telefoon moeten verstrekken. Inmiddels heb ik ook een klachten brief naar Belcompany gestuurd. En een brief naar Tros Radar de koude douch. Belcompany verdient een koude douch. Verwacht op zijn minst een excuus en een nieuwe telefoon!!!! En ze mogen wel eens een hartig woordje spreken met hun personeel!!!!