Complaint: maandbedrag gebaseerd op geschatte meterstanden

user-42103 on 27 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds okt 2010 weer terug bij nlmaatschappij ,meterstanden doorgegeven ,nu wordt het maandbedrag vanuit geschatte meterstanden berekend ,wat een VEEL te hoog maandbedrag is, waar door wij aanmaningen en administratiekosten krijgen. na talloze telefoontjes en brieven waarin uitleg over de juiste meterstanden wordt gedaan , wordt er door nlmaatschappij toch gedreigd met incassobureaus,waardoor het nog meer en onterecht ,ons geld kost!! in 2009/2010 betaalden wij 161 euro en nu wordt er 212 euro berekend ,wat VEEl te hoog is.

Gewenste oplossing

wij zijn tevreden met het maandbedrag wat uiteindelijk in januari is afgesproken ,nl 168 euro.i.p.v.212 euro. maar nu willen wij ook dat de incasso en administratiekosten kwijtgescholden worden omdat wij gelijk tot een redelijk maandbedrag probeerden te komen in oktober/november2010 ,en nlmaatschappij steeds van geschatte standen uitging ,terwijl er al 3x juiste meterstanden werden doorgegeven. nu wordt er 168 euro betaald ,maar nog steeds incassobureau en telefoontjes.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of