My complaint:
het is nu al 2 maal in korte tijd dat ik geen telegraaf ontvang. Daarnaast heb ik dit nu om 8:27 telefonisch gemeld DUS VOOR 11 UUR maar krijg te horen dat ik de krant niet nabesteld kan krijgen.
Ik vind dit echt niet correct.
Gewenste oplossing
De niet ontvangen kranten vergoeden omdat mijn man alsnog een krant koopt.
Als dit zo blijft zullen we genootzaakt zien ons abonnement op te zeggen vanwege de extra kosten.

