Complaint: niet ontvangen

user-42498 on 02 March 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

geachte medewerker/ster,na al 2 keer een klacht bij de winkel te hebben gemeld,en ik al een brief van netwerk heb ontvangen is de situatie nog steeds niet verbeterd.Ik mis hier door een groot aantal folders die ik toch wel heel graag zou willen ontvangen.Maar tot mijn verbazing helpt het echt niks.Deze week dus weer de aanbiedingen niet ontvangen waar ik nu toch echt wel boos over ben.Volgens mij worden de bezorgers er wel voor betaald.
Ik hoop dat er nu wel wat aangedaan word want in mijn blok waar ik woon ben ik niet de enige.En als ik ze niet zou willen ontvangen had ik wel een sticker op mijn brievenbus.

hoogachtend

A.Rietmeijer
Azalealaan 72
2771 zr Boskoop

Gewenste oplossing

Elke oplossing die er maar te vinden is.Zodat ik geoon mijn floders weer ontvangt

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben onze bezorger een waarschuwing gegeven, bezorger belooft nu echt beter zijn best te doen. Mocht iets soortgelijks zich onverhoopt nogmaals voordoen kunt u ook rechtstreeks contact met ons opnemen via ons e-mail adres: callcenter@netwerkvsp.nl onder vermelding van uw postcode en huisnummer.

All complaints of