Complaint: weer geen krant!!!

user-42679 on 04 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben per tel benaderd om abonnee te worden.
gister al de eerste dag geen krant,vandaag weer niet!!!
op deze manier hoeft het van mij niet als ik elke dag achter mijn krant moet aanbellen!!

Gewenste oplossing

de krant in de bus elke dag!!!

All complaints of