My complaint:
ik ben per tel benaderd om abonnee te worden.
gister al de eerste dag geen krant,vandaag weer niet!!!
op deze manier hoeft het van mij niet als ik elke dag achter mijn krant moet aanbellen!!
Gewenste oplossing
de krant in de bus elke dag!!!

