My complaint:
Naast sat ontvangst heb ik me door Canal Digitaal medewerkster laten overhalen internet en bellen via Can. Dig. te nemen. Ontving op 22 of 23 febr. mijn doe het zelf
installatie-pakket. Bij dit pakket was geen schriftelijke installatie instructie gevoegd alleen een CD-ROM, die ik kon openen maar dat was alles. Via internet zou ik toegang moeten krijgen tot installatie procedures, welke mogelijkheid ik ook aanklikte, bij elke mogelijkheid kwam
de mededeling “de web-pagina kan niet worden weergegeven”
Ik heb dezelfde dag contact gezocht met Can. Dig. zowel
telefonisch als per E-mail,hun dit medegedeeld en mijn angst uitgesproken dat ik op 28 febr. (de installatie datum)niet zou kunnen installeren.
Op 28 febr. hetzelfde verhaal, CD-ROM niet te openen, installatie niet gelukt. Vanaf de vroege middag op 28-2 j.l. heb geen telefoon en geen internet meer.
Dezelfde dag heb 3 keer gebeld (dure gesprekken, lange
wachttijden), een aangetekende brief verzonden. Geen reactie. Een medewerker deelde me mede dat er foute CD-ROM’s waren verzonden en beloofde me me thuis terug te bellen. Vanwege de ongeveer 8 X duurdere mobilofoonkosten
belde ik bij mijn dochter. Ik ben niet gebeld.
Ik heb deze week nog vaker gebeld, het verhaal over foute CD-ROM meer gehoord en heb een SOS HELP E-Mail verzonden,
alles zonder resultaat
Mijn conclusie: Mijn geld heeft hun interesse, of ik krijg
wat zij als tegenprestatie moeten leveren interesseert ze
geen barst.
Mijn vraag is ben ik bij deze wanprestatie van Can. Dig.
gebonden me aan het 2-jarig contract te houden?
Gewenste oplossing
Contact op zeer korte termijn opgenomen door Can. Dig.
Deugdelijk installatie materiaal.
Ingang van mijn abonnement op het moment dat ik telefoon en internet heb.
En wel alles op zeer korte termijn, voor zaterdag 12-2-2011
uiterlijk.

