My complaint:
Er is bij bij iets mis gegaan met betalen er werd in december ineens meer dan 200 euro afgeschreven ik heb daar meer keren over gebeld en ze zouden daar op terug komen niet dus, ook is mij 3x beloofd dat als ik mij contract met een jaar verlengde dat ik voor 25 euro een nieuwe decoder zou krijgen ook dit is niet gebeurt ik ben weer gaan bellen en bij de derde keer zei canaldigitaal sorry die decoder kost 75 euro als u 2 jaar verlengd ik zei toe dat het me al 3x weas beloofd voor 25 euro met een jaar verlenging dit konden ze ook inderdaad zien. Hier zouden ze dus ook weer gaan kijken voor een oplossing maar er gebeurt niets, nu heb ik ook maar een mailtje naar canaldigitaal gestuurd maar dit gaat gewoon weet 10 dagen duren voordat er uberhaubt een reactie komt. Ik wil best klat blijven maar maak dan eens waar wat er 3 x is beloofd overigens heb ik die decoder al 2x betaald aan de telefoonkosten die ik inmiddels heb gemaakt misschien reageren ze via deze site wel ik blijf een beetje hoop houden
Gewenste oplossing
kom je afspraak na die je maakt en neem contact op zoals beloofd

