Complaint: wacht al een jaar op mijn geld

user-42923 on 07 March 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar is er onterecht 219 euro teveel van mijn rekening afgeschreven. Na vele telefoontjes, mailtjes, brieven heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ik heb zelfs voorgesteld dat het geld met de komende maanden verrekend mocht worden, maar ik zou gewoon netjes mijn geld gestort krijgen. Ik heb na een jaar nog steeds niks ontvangen en ben het meer dan zat. Ik heb besloten om mijn rekeningen niet meer te betalen totdat ik mijn geld terug krijg. Al met al ben ik nu afgesloten.

Gewenste oplossing

Het liefst zou ik willen dat het contract voortijdig beeindigd zou worden, zodat ik niks meer met dit bedrijf te maken heb. Als 2e oplossing eis ik dat ik geen extra kosten hoeft te betalen die CD mij in rekening heeft gebracht. Daarnaast zou ik een passende telefoonvergoeding willen krijgen en de rente die ik ben misgelopen over het bedrag wat CD teveel van mijn rekening heeft afgeschreven. Laat ik maar niet beginnen over de tijd die ik in het bedrijf heb gestoken, want ook dat is veel waard.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij gaan e.e.a. voor u uitzoeken en komen hier zo spoedig mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij hebben onze bevindingen middels een privebericht aan u toegezonden. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of