My complaint:
wij zouden de krant twee weken gratis van jullie krijgen in de bus maar net als de afgelopen keer weer geen krant ontvangen!
Gewenste oplossing
daarvoor hadden wij de vorige keer ook het p;roef abonnement stop gezet.
er zijn nog geen verbetering voort gezet om dit probleem op te lossen, bij deze blijven jullie weer ingebreken.

