Complaint: weer geen krant

user-42986 on 07 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zouden de krant twee weken gratis van jullie krijgen in de bus maar net als de afgelopen keer weer geen krant ontvangen!

Gewenste oplossing

daarvoor hadden wij de vorige keer ook het p;roef abonnement stop gezet.
er zijn nog geen verbetering voort gezet om dit probleem op te lossen, bij deze blijven jullie weer ingebreken.

All complaints of