My complaint:
Geachte heer/mevrouw,
Dit is echt om moedeloos van te worden, ik heb begin januari inzake onderstaande met een collega gesproken, deze zou
zorgen dat ik bonnen zou ontvangen voor onze vakantie (niet gekregen)
Ik heb op 10 februari gesproken met de heer Hans Oudhuis en daar de afspraak gemaakt dat in onze week vakantie niet bezorgd
zou worden en dat ons abonnement wel een week langer in april 2011 zou doorlopen, omdat de verzending van bonnen op korte
termijn geen optie meer was.
Ik heb expliciet gevraagd dit te bevestigen per brief, nu zijn we 3 weken verder en ik heb nog steeds de bevestiging niet, ronduit
schandalig, want de krant kwam inderdaad 1 week niet, dat gaat wel goed, maar iets bevestigd zien en bonnen versturen is lastig.
Ik ben het zo beu dat ik continue een nummer moet bellen waar ik ook nog voor betaal en nu moet ik weer in de mail klimmen om
hierover een klacht te sturen.
Ik wens hierover door iemand die ook concreet wat te zeggen heeft gebeld te worden op voor hun bekend telefoonnummer, want ik verwacht een uitleg
waarom a) iemand zich niet aan zijn woord houdt omtrent het verzenden van bonnen en b) dat doordat dit op korte termijn niet
gerealiseerd meer kon worden, de krant wel netjes wordt stopgezet voor 1 week, maar de bevestiging uitblijft dat mijn abonnement
nu 1 week langer doorloopt.
En last but not least wil ik gecompenseerd worden door een geste jullie zijde voor het bellen, bellen, bellen naar een betaalnummer en
het feit dat ik WEER achter jullie aan moet gaan.
Heb nu ook maar meerder mailadressen gebruikt, er is vast iemand die dit wel gaat oppakken en verwacht binne 24 uur een reactie.
Met de hartelijke groet,
Marjan Weerman
Gewenste oplossing
Tja als ze eens zouden bellen zou al heel wat zijn.
De rest staat in mijn mail.

