Complaint: Redcoon en Click & Buy

user-43029 on 08 March 2011 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ziehier ons schrijven aan Redcoon met daarin onze klacht vermeld:
Geachte,
Wij zijn verontwaardigd dat u en uw collega’s reeds van in het begin van onze correspondentie er zo licht over heen gaan dat een betaling uitgevoerd op de wijze die u adviseert op uw site niet op uw rekeningnummer is terecht gekomen. Dit zou toch een reden van paniek moeten zijn?
Ik begin te vermoeden dat u of Click & Buy er belang bij hebben dat betalingen niet meteen op hun bestemming terechtkomen. Rekent Click & Buy kosten aan om de betalingen die ze niet doorstort terug te zenden naar de oorspronkelijke rekening? Of verdient u zo via uw callcenter Nederland (0,18 EUR / Min) of in België (0,17 EUR / Min.)?
U misleidt ons van in het begin door te veinzen dat een betaling met een kredietkaart kan uitgevoerd worden. Dit terwijl verder in de procedure op geen enkele wijze een kredietkaart aanvaard wordt. Ook niet door Click & Buy.
Mag ik u beleefd verzoeken om te communiceren met uw betalingspartner opdat die of het geld integraal terug stort op onze rekening of u de bestelling alsnog levert. Wij achten u en niet uw betalingspartner verantwoordelijk voor het uitvoeren van uw verkoopsbeloftes. U kan op uw site moeilijk Click & Buy als betalingspartner hanteren om u er zich daarna volledig van te distantiëren.

Wij hopen van harte dit geschil in der minne te kunnen regelen en geen beroep te hoeven doen op Ecops van onze federale overheid (http://www.ecops.be.)

In afwachting van een spoedige regeling, verblijven wij,

Gewenste oplossing

Levering bestelde en betaalde goederen.

All complaints of